Clear Sky

24°C

Kołobrzeg

25 czerwca 2022    |    Imieniny: Dorota, Łucja, Wilhelm
25 czerwca 2022    
    Imieniny: Dorota, Łucja, Wilhelm

Redakcja: tel. 500-166-222 poczta@miastokolobrzeg.pl

Portal Miasto Kołobrzeg FBPortal Miasto Kołobrzeg na YT

Regionalny Portal Informacyjny Miasta Kołobrzeg i okolic


młynarczyk kołobrzeg

Wiele osób przyznało rację Markowi Młynarczykowi. Może niekoniecznie w całości, ale jednak w dużej części  - takie pojawiają się głosy. Okazuje się bowiem, że zmiana sposobu rozliczania śmieci i włączenia do systemu także apartamentów, zmniejsza cenę. Zdaniem Marka Młynarczyka, z którym rozmawiamy w naszej audycji "Miejski Kwadrans", właściciele apartamentów muszą dokładać się do utrzymania systemu, bez względu na to, czy tu mieszkają czy nie. Tyle, że w poprzedniej kadencji nie było mowy o jakiejkolwiek zmianie status quo. Dlaczego to się nie udało?

- We własnych szeregach mieliśmy takich, którzy bali się biznesu kołobrzeskiego, żeby biznes kołobrzeski nie został objęty tą opłatą, no bo biznes kołobrzeski potrzebny jest do wyborów - twierdzi były kołobrzeski radny.


Dodaj komentarz

UWAGA!
Komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników, za które redakcja nie ponosi odpowiedzialności. Publikowanie jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu. Jeśli jakikolwiek komentarz narusza obowiązujące prawo lub zasady współżycia społecznego, prosimy o kontakt poczta@miastokolobrzeg.pl. Komentarze niezwiązane z artykułem, naruszające regulamin lub zawierające uwagi do redakcji, będą usuwane.

Komentarze zostaną opublikowane po akceptacji przez moderatora.

Administratorem danych osobowych jest  Wydawnictwo AMBERPRESS z siedzibą w Kołobrzegu przy ul. Zaplecznej 9B/6 78-100 Kołobrzeg, o numerze NIP: 671-161-39-93. z którym możesz skontaktować się osobiście pod numerem telefonu 500-166-222 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej wysyłając wiadomość mailową na adres poczta@miastokolobrzeg.pl Jednocześnie informujemy że zgodnie z rozporządzeniem o ochronie danych osobowych przysługuje ci prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania w zakresie wynikającym z obowiązującego prawa.

reklama