Coraz więcej zakupów robimy w sklepach internetowych. Nawet w sklepach stacjonarnych, zwłaszcza budowlanych, wiele produktów jest do zobaczenia, ale nie można ich kupić, są zamawiane i dostarczane klientom. Konsumenci coraz bardziej wolą więc zakupy w sklepach internetowych. Jak mówi Aneta Cieślicka, powiatowy rzecznik praw konsumentów, trzeba pamiętać, że właściciele sklepów internetowych, choć nie wszyscy, nie mają każdego towaru, który oferują w sklepach czy na aukcjach. Co więc zrobić, gdy kupimy płytki, a pod te płytki także inne wyposażenie, a potem terakota okaże się niedostępna? Jak mówi rzeczniczka, jeśli nie mamy umowy ze sklepem, nie możemy zrobić nic innego, jak otrzymać zwrot pieniędzy. A ponieważ sklepy nie zawierają z klientami umów, nie ponoszą w tej kwestii żadnego ryzyka.
Jest też nowa informacja o firmie wynajmującej hulajnogi. Sprawą wreszcie zajął się UOKiK. Więcej w materiale wideo.
UWAGA!
Komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników, za które redakcja nie ponosi odpowiedzialności. Publikowanie jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu. Jeśli jakikolwiek komentarz narusza obowiązujące prawo lub zasady współżycia społecznego, prosimy o kontakt poczta@miastokolobrzeg.pl. Komentarze niezwiązane z artykułem, naruszające regulamin lub zawierające uwagi do redakcji, będą usuwane.
Komentarze zostaną opublikowane po akceptacji przez moderatora.