Rozpoczęła się ogólnopolska kampania promująca sezon wakacyjny. Spoty promocyjne pojawiły się już na antenie stacji telewizyjnych TVN oraz TVN24. W czerwcu kampania rozszerzona zostanie o pozostałe media jak telewizję Polsat czy portal Onet.pl. Głównym założeniem kampanii jest zaprezentowanie turystom szerokich walorów miasta.
Nasza aktywność w przestrzeni telewizyjnej skoncentrowana jest na billboardach sponsorskich i spotach reklamowych, ale nie zabraknie też wejść na żywo w ramach ramowych programów danej stacji, które cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem widzów – informuje Marta Ostapiec, zastępca dyrektora ds. promocji Regionalnego Centrum Kultury. Kampania zasięgowa realizowana będzie między innymi poprzez budowanie rozpoznawalności marki za pomocą kampanii online w Google oraz Facebook, Instagram, digital marketingu, public relations czy content marketingu. W kampanii nie zabraknie współpracy z mediami czy największymi serwisami turystycznymi. Hasłem przewodnim kampanii jest Kołobrzeg NA:LATO, które nawiązuje do nowej identyfikacji miasta.
Po majowej kampanii outdoorowej i współpracy z TOK FM, wynikiem której były liczne podcasty w przestrzeni internetowej, intensyfikujemy nasze działania w przestrzeni medialnej. Chcemy pokazać turystom z Polski jak wiele Kołobrzeg ma do zaoferowania – wskazuje Ilona Grędas-Wójtowicz Zastępca Prezydenta Miasta. Nasze Miasto to nie tylko plaża, ale mnóstwo terenów zielonych, ścieżki rowerowe czy ogromne zaplecze do uprawiania sportów wodnych – podkreśla Ilona Grędas-Wójtowicz.
Kołobrzeg przy realizacji kampanii współpracuje z branżą turystyczną po to, by jak najmocniej wykorzystać potencjał i walory regionu. Koszt całej kampanii to około 400 tys. zł.
UWAGA!
Komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników, za które redakcja nie ponosi odpowiedzialności. Publikowanie jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu. Jeśli jakikolwiek komentarz narusza obowiązujące prawo lub zasady współżycia społecznego, prosimy o kontakt poczta@miastokolobrzeg.pl. Komentarze niezwiązane z artykułem, naruszające regulamin lub zawierające uwagi do redakcji, będą usuwane.
Komentarze zostaną opublikowane po akceptacji przez moderatora.