Clear Sky

8°C

Kołobrzeg

29 marca 2024    |    Imieniny: Wiktoryna, Cyryl, Eustachy
29 marca 2024    
    Imieniny: Wiktoryna, Cyryl, Eustachy

Redakcja: tel. 500-166-222 poczta@miastokolobrzeg.pl

Portal Miasto Kołobrzeg FBPortal Miasto Kołobrzeg na YT

Regionalny Portal Informacyjny Miasta Kołobrzeg i okolic

reklama

reklama

reklama

lato kołobrzeg

Rozpoczęła się ogólnopolska kampania promująca sezon wakacyjny. Spoty promocyjne pojawiły się już na antenie stacji telewizyjnych TVN oraz TVN24. W czerwcu kampania rozszerzona zostanie o pozostałe media jak telewizję Polsat czy portal Onet.pl. Głównym założeniem kampanii jest zaprezentowanie turystom szerokich walorów miasta.

Nasza aktywność w przestrzeni telewizyjnej skoncentrowana jest na billboardach sponsorskich i  spotach reklamowych, ale nie zabraknie też wejść na żywo w ramach ramowych programów danej stacji, które cieszą się bardzo dużym zainteresowaniem widzów – informuje Marta Ostapiec, zastępca dyrektora ds. promocji Regionalnego Centrum Kultury. Kampania zasięgowa realizowana będzie między innymi poprzez budowanie rozpoznawalności marki za pomocą kampanii online w Google oraz Facebook, Instagram, digital marketingu, public relations czy content marketingu. W kampanii nie zabraknie współpracy z mediami czy największymi serwisami turystycznymi. Hasłem przewodnim kampanii jest Kołobrzeg NA:LATO, które nawiązuje do nowej identyfikacji miasta.

Po majowej kampanii outdoorowej i współpracy z TOK FM, wynikiem której były liczne podcasty w przestrzeni internetowej, intensyfikujemy nasze działania w przestrzeni medialnej. Chcemy pokazać turystom z Polski jak wiele Kołobrzeg ma do zaoferowania – wskazuje Ilona Grędas-Wójtowicz Zastępca Prezydenta Miasta. Nasze Miasto to nie tylko plaża, ale mnóstwo terenów zielonych, ścieżki rowerowe czy ogromne zaplecze do uprawiania sportów wodnych  – podkreśla Ilona Grędas-Wójtowicz.

Kołobrzeg przy realizacji kampanii współpracuje z branżą turystyczną po to, by jak najmocniej wykorzystać potencjał i walory regionu. Koszt całej kampanii to około 400 tys. zł.

reklama

reklama

reklama

reklama

reklama

Dodaj komentarz

UWAGA!
Komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników, za które redakcja nie ponosi odpowiedzialności. Publikowanie jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu. Jeśli jakikolwiek komentarz narusza obowiązujące prawo lub zasady współżycia społecznego, prosimy o kontakt poczta@miastokolobrzeg.pl. Komentarze niezwiązane z artykułem, naruszające regulamin lub zawierające uwagi do redakcji, będą usuwane.

Komentarze zostaną opublikowane po akceptacji przez moderatora.

Zgody wymagane prawem - potwierdź aby wysłać komentarz



Kod antyspamowy
Odśwież

Administratorem danych osobowych jest  Wydawnictwo AMBERPRESS z siedzibą w Kołobrzegu przy ul. Zaplecznej 9B/6 78-100 Kołobrzeg, o numerze NIP: 671-161-39-93. z którym możesz skontaktować się osobiście pod numerem telefonu 500-166-222 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej wysyłając wiadomość mailową na adres poczta@miastokolobrzeg.pl Jednocześnie informujemy że zgodnie z rozporządzeniem o ochronie danych osobowych przysługuje ci prawo dostępu do swoich danych, możliwości ich poprawiania, żądania zaprzestania ich przetwarzania w zakresie wynikającym z obowiązującego prawa.

reklama