Internetowa rezerwacja biletów prowadzona przez spółkę PKP Intercity nie pozwala na dłuższych czasach dokonywać rezerwacji z Kołobrzegu. Nie ma znaczenia, czy podróżny wybierze podróż Pendolino czy pociąg pospieszny. Po wpisaniu Kołobrzegu, jako stacji początkowej, system automatycznie zamienia stację Kołobrzeg... na Koszalin. Klienci rezerwują w ten sposób bilety mogą być nieświadomi, że kupują bilety z pominięciem jednego odcinka. Zapytaliśmy o tę sprawę biuro prasowe spółki, ale do tej pory nie dostaliśmy odpowiedzi. A sprawa jest poważna o tyle, że tak kupionego biletu nie można wymienić, gdyż stacja początkowa się różni. Dokupowanie biletu podraża podróż pasażera. Zwrot biletu zakupionego w internecie powoduje, że podróżny straci 15 procent jego wartości.
UWAGA!
Komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników, za które redakcja nie ponosi odpowiedzialności. Publikowanie jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu. Jeśli jakikolwiek komentarz narusza obowiązujące prawo lub zasady współżycia społecznego, prosimy o kontakt poczta@miastokolobrzeg.pl. Komentarze niezwiązane z artykułem, naruszające regulamin lub zawierające uwagi do redakcji, będą usuwane.
Komentarze zostaną opublikowane po akceptacji przez moderatora.