Miejski Klub Piłkarski Kotwica Kołobrzeg osiągnął dużą wartością ekwiwalentu reklamowego na rzecz Kołobrzegu. Z otrzymanych wyników badań przeprowadzonych przez Pentagon Research wynika, że tylko od lipca do września, klub poprzez występy w eWinner 2 Lidze zapewnił promocję wartą ponad 1,4 mln zł. Jak informuje Kotwica, jest to efekt obecności drużyny w prasie, radiu, telewizji i internecie oraz aktywności klubu w mediach społecznościowych.
- Bardzo cieszy nas tak duży ekwiwalent reklamowy na rzecz miasta Kołobrzeg. Wynik ten stanowi o naszym potencjale, wartości promocyjnej i marketingowej naszej drużyny, co mamy nadzieję zostanie także docenione przez włodarzy. Podobne badania prowadzimy również dla innych marek. Jest to istotna informacja dla tych, którzy zastanawiają się nad dołączeniem do naszej piłkarskiej rodziny - mówi Adam Dzik, prezes klubu. Łączną wartość mediową wszystkich marek sponsorów i partnerów klubu w tym okresie wyliczono na 2,8 mln zł. Szczegółowy raport pozostałych sponsorów i partnerów klubu zostanie zaprezentowany podczas spotkania z członkami Kotwica Business Club, który odbędzie się 20 października o godz. 17.00 w Hotelu Havet w Dźwirzynie. Raport z całego sezonu 2022/2023 eWinner 2 Ligi zostanie przedstawiony po zakończeniu rozgrywek.
Kotwica chwali się promocją miasta

UWAGA!
Komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników, za które redakcja nie ponosi odpowiedzialności. Publikowanie jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu. Jeśli jakikolwiek komentarz narusza obowiązujące prawo lub zasady współżycia społecznego, prosimy o kontakt poczta@miastokolobrzeg.pl. Komentarze niezwiązane z artykułem, naruszające regulamin lub zawierające uwagi do redakcji, będą usuwane.
Komentarze zostaną opublikowane po akceptacji przez moderatora.