Jak poinformował nas rzecznik prasowy prezydenta Michał Kujaczyński trwa awaria Systemu Rejestrów Państwowych. To oznacza, że DO ODWOŁANIA nie możemy pomóc przy sprawach związanych z dowodem osobistym (tj. wydanie dowodu, złożenie nowego wniosku, czy unieważnienie utraconego dowodu osobistego), zameldowaniem i wymeldowaniem na terenie miasta Kołobrzeg, nadaniem numeru PESEL, wydaniem zaświadczenia z Rejestru Państwowego.
Sprawy, które można załatwić w każdym innym urzędzie gminy, to:
złożenie wniosku o wydanie dowodu osobistego oraz unieważnienie dowodu osobistego,
nadanie numeru PESEL,
wniosek o udostępnienie danych z rejestru PESEL
Czas usunięcia awarii nie jest zależy od Urzędu Miasta.
Za niedogodności przepraszamy. - informuje rzecznik.
UWAGA!
Komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników, za które redakcja nie ponosi odpowiedzialności. Publikowanie jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu. Jeśli jakikolwiek komentarz narusza obowiązujące prawo lub zasady współżycia społecznego, prosimy o kontakt poczta@miastokolobrzeg.pl. Komentarze niezwiązane z artykułem, naruszające regulamin lub zawierające uwagi do redakcji, będą usuwane.
Komentarze zostaną opublikowane po akceptacji przez moderatora.