W czwartek 23 lutego odbędzie się kolejne posiedzenie Zespołu zadaniowego ds. rozpatrywania wniosków z zakresu zarządzania ruchem na drogach powiatowych i gminnych, działającego przy staroście kołobrzeskim Tomaszu Tamborskim.
Wszyscy zainteresowani mieszkańcy mogą składać swoje wnioski, opinie i propozycje ewentualnych usprawnień i zmian w tym zakresie, w terminie do 20 lutego 2023 roku. Wnioski można składać osobiście w Starostwie Powiatowym w Kołobrzegu przy Placu Ratuszowym 1 w Kancelarii Ogólnej (pokój nr 3) lub przesyłać na e-mail: zmiany@powiat.kolobrzeg.pl
Zgodnie z art. 10 ust. 5 Ustawy prawo o ruchu drogowym to starosta zarządza ruchem na drogach powiatowych i gminnych. Stąd działa przy nim specjalny zespół, którego zadaniem jest opiniowanie i doradztwo z zakresu zarządzania ruchem na drogach. Mając na uwadze poprawę bezpieczeństwa i usprawnienie ruchu w naszym powiecie, regularnie informujemy mieszkańców i wszystkich zainteresowanych o możliwości składania wniosków i swoich propozycji. Wszystkie wnioski zostaną rozpatrzone przez zespół.
UWAGA!
Komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników, za które redakcja nie ponosi odpowiedzialności. Publikowanie jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu. Jeśli jakikolwiek komentarz narusza obowiązujące prawo lub zasady współżycia społecznego, prosimy o kontakt poczta@miastokolobrzeg.pl. Komentarze niezwiązane z artykułem, naruszające regulamin lub zawierające uwagi do redakcji, będą usuwane.
Komentarze zostaną opublikowane po akceptacji przez moderatora.