Miejscowości nadmorskie zwykle budzą się z zimowego letargu na chwilę przed wakacjami, ale nie Kołobrzeg. Puls miasta wyczuwalny jest tu o każdej porze roku.
A to dlatego, że nieustannie inwestuje ono w swój rozwój. Z związku ze zbliżającymi się wakacjami warto przyjrzeć się ofercie turystycznej Kołobrzegu, a ta jest zaskakująco bogata. W kwietniu tego roku na kołobrzeskiej mapie turystycznej zagościło Muzeum 6D – Maszoperia, jedyna tego typu atrakcja w Europie. Argumentując zasadność inwestycji, Prezes Zarządu Centrum Obsługi Turystycznej i jednocześnie inwestor inwestycji, Rafał Bartkowiak, mówi – „Chcieliśmy stworzyć miejsce, które będzie nawiązywało do morza, jego historii i ludzi od wieków z nim związanych. Zależało nam jednak na połączeniu przeszłości z duchem teraźniejszości, dlatego przybliżamy przeszłość związaną z życiem rybaków, ale we współczesnym anturażu wykorzystując nowoczesne technologie. W zamian za brak kustosza, muzealnych kapci nie do pary i nudy wiejącej od morza aż do Tatr, oferujemy m. in. 500 m 2 ręcznie wykonanych malowideł do oglądania w okularach 3D, efekty specjalne takie, jak ruchoma podłoga, mgła, wiatr, zapach oraz możliwość dotykania eksponatów. Drzwi naszego muzeum otwieramy dla turystów indywidualnych, jak i grup zorganizowanych, zróżnicowanych pod względem wieku i narodowości. Ofertę zwiedzania przygotowaliśmy w czterech językach: polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim.”
Obok nowej inwestycji Muzeum 6D – Maszoperia, w miejski krajobraz Kołobrzegu idealnie wkomponowały się Summer Car. To ekologiczne pojazdy, które już od 4 lat nie zwalniają tempa i ciesząc się nieustającym powodzeniem zabierają turystów na przejażdżki po Uzdrowisku. Ze względu na rozwój miasta i powstające nowe atrakcje turystyczne, Summer Car z roku na rok uaktualniają trasy przejazdu. Dzięki temu turyści mają możliwość zasmakować wszystkich wspaniałości Kołobrzegu, począwszy od zabytkowych miejsc miasta, poprzez wizytę na starówce, a skończywszy na plaży. Niezależnie od pogody, na pokładzie floty samochodowej Summer Car mogą zasiąść turyści różnych narodowości, gdyż lektor prezentuje Kołobrzeg w czterech językach: polskim, angielskim, niemieckim oraz tego roku w języku rosyjskim.
„Muzeum 6D – Maszoperia i przejażdżki Summer Car to jednak nie wszystko. Chcąc dodatkowo zagospodarować turystom czas oferujemy im bogaty program pobytu. ” – mówi Rafał Bartkowiak i zaznacza, że „Konstruując nasze oferty zawsze staramy się dostosować je turystów zróżnicowanych pod względem wieku, narodowości, a także liczebności. Zorganizujemy atrakcje dla dzieci, ich rodziców i dziadków, wycieczek szkolnych czy firmowych. Jednym słowem otwarci jesteśmy na wszystkich – turystów indywidualnych i grupy zorganizowane.”
Więcej informacji na temat atrakcji turystycznych znajdziecie Państwo na stronach www.muzeum6d.pl oraz www.summercar.pl
facebook.com/muzeum6d
tekst sponsorowany