We wtorek odbyło się walne zebranie Fundacji "Bezpieczny Powiat", podczas którego podsumowano działania finansowe organizacji w minionym roku.
Podczas walnego zebrania, któremu przewodniczył starosta Tomasz Tamborski, zarząd przedstawił sprawozdanie finansowe i merytoryczne ze swojej działalności w 2011 roku, a rada fundacji zaprezentowała protokół z kontroli finansów, w którym nie wniesiono uwag. Zarząd otrzymał absolutorium za 2011 rok, ale jednocześnie zmienił swój skład. Rezygnację z pracy w zarządzie złożył Stanisław Pawlina, którego zastąpiła Gabriela Oleksa.
Jak powiedział naszemu portalowi Artur Mikołajek, przewodniczący zarządu fundacji, w ubiegłym roku wydano bezpośrednio na cele statutowe ponad 30 tysięcy złotych, z czego większość środków trafiła do ochotniczych straży pożarnych. Jak mówi starosta Tomasz Tamborski, lepsze wyposażenie strażaków zwiększa nie tylko poczucie bezpieczeństwa mieszkańców, którzy mają zaufanie do ratowników, ale również pozwala na skuteczniejsze niesienie pomocy.
UWAGA!
Komentarze są prywatnymi opiniami Czytelników, za które redakcja nie ponosi odpowiedzialności. Publikowanie jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu. Jeśli jakikolwiek komentarz narusza obowiązujące prawo lub zasady współżycia społecznego, prosimy o kontakt poczta@miastokolobrzeg.pl. Komentarze niezwiązane z artykułem, naruszające regulamin lub zawierające uwagi do redakcji, będą usuwane.
Komentarze zostaną opublikowane po akceptacji przez moderatora.